School

                                    "I wish that I could be in some other time and place.."

Det här är verkligen inte min dag! Inte nog med att jag började klockan åtta och slutade halv fem (vilket jag gör varenda måndag!) utan idag lyckades jag också vara sekunder från att missa bussen och såg till att glömma mp3n! Vad är en bussfärd utan mp3?! Släng på lite förkylningssymptom (alla skämt om svininfluensan undanbedes då dessa redan använts flitigt under dagen) och en dålig kläddag på det så blir det ännu värre! Sen får vi inte glömma att jag genom gammal hederlig lottning utförd på regelrätt vis(?) blev utsedd till klassens "hämta-veckobrevpappret-varje-fredagmorgon-människa". Som om jag kommer komma ihåg det! Ja, de får väl skylla sig själva.. men nu ska jag nog säga som Ian Haugland sa för en stund sen (Rockklassiker, ni vet..) "Nej! Nu vill jag ha mat!" (Han blev hungrig av att lyssna på Meatloaf, haha!) 

Så får vi väl slänga in en bild som har med rubriken att göra:
              
          Mitt feta skrivblock innehåller mängder av papper varav ett är tillägnat Crashdïet

Mors!



Bon Jovi- Someday I'll be Saturday night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0