Uttråkad


Gissa vem som måste sitta i skolan i 3 timmar och vänta på det jävla svinvaccinet? Just det.. Jag orkar inte plugga och hela klassen är borta.. Igen.. Hur i helvete kan jag tappa bort 30 pers? Nåväl.. Jag har, som vanligt, lyckas glömma veckobrevpappergrejjen och imorgon väntar förmodligen en liten avrättning av mig på grund av detta.. Menmen.. Jag erbjöd mig faktiskt att ge mig själv sparken!

För övrigt var jag med och sjöng på en julkonsert i helgen. Mycket underhållande. Första föreställningen glömde några damer bort att de skulle sjunga så de gick inte fram till mickarna. Resten av kören och solisterna räddade upp det ganska hyfsat tills vi alla blev lite lätt döva av en brutal rundgång. Fii fään säger jag bara. Andra föreställningen gick lite bättre fast vi blev tvugna att stryka en låt helt eftersom tjejen som skulle sjunga låten i fråga inte var där. Knasigt. Och de små barnen.. Haha, vad ska man säga. De sjöng som bara små barn kan helt enkelt. Skitsöta!

Sisådärja.. Bara 2.5 timmar kvar. (Och nej, det tog mig inte en halvtimme att skriva allt ovanstående). 

Jag kom på en sak! Jag ska se Alice Cooper nästa vecka!!! Grymt kommer det bli! Hade jag varit hemma nu hade jag dunkat nyss nämnda karls musik så det dånat i huset. Men sitter man i skolan så gör man.. Usch!

  

Snodde bilderna från karlns myspace

Snart bara 2 timmar kvar.. 2 fukkin' timmar! Jag dör! Menmen.. Tänk positivt. Det kanske har slutat regna!

---------------------------------------------------

Klara för Sweden Rock:

W.A.S.P.
D-A-D
Y&T
RATT
BACHMAN & TURNER
RICK SPRINGFIELD
SABATON
SAGA
ANVIL
UNISONIC
MOTHER'S FINEST
ALDO NOVA
BIGELF
RAVEN
JORN

Nu kommer jag inte på något mer att skriva så nu tycker jag att vi lägger ner det här.

Cheers



Kommentarer
Postat av: Fiiiiiisen

Jag är också uttråkad :< Står (ja, STÅR!) och väntar på att mitt äckliga utvecklingsamtal ska börja! >.< Och DESSUTOM är jag hungrig och har inte med mig min pengarjacka, så jag kan inte gå köpa mat heller !! >:|

2009-12-09 @ 14:22:37
Postat av: Anonym

sv: HAHAHAHA! KRAKE!

2009-12-11 @ 07:48:37
URL: http://wingsoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0