Morgonstund har guld i.. Hell no!

"Take me to the magic of the moment.."

RIS_vit

Eftersom det inte ser ut att bli något Europe i december för min del har jag nu skapat en plan B. Rest in Sleaze, ja. Jag menar.. Crashdïet! Ett litet problem dock.. Jag tror inte att någon jag känner lyssnar på nyss nämnda band.. Men det går någ att ordna.. 

Banden som lirar:

Crashdïet
Pollution
Raw Diamond
VISION
Bulletrain
Scene D Chryme
 

Annars sitter jag just nu i skolan och har inte någon som helst aning om ifall jag börjar 8.00 eller 9.30. Men jag är här ändå! Jag ska köpa en belöning till mig själv för det här! Det lutar åt en Guns N' Roses t-shirt.   

Förövrigt tycker jag att Den där fixa-dator nissen kan släpa sig hem till oss snart.. Jag är döende! Annars är pappas dator snäll mot mig nu för tiden och det går att lyssna på sånt som det här.

Jag gillar stjärnfall



Scorpions- Wind of change

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Välkommen in till "En Hårdrockares Vardag" där dagliga musiktips och så klart mycket mer inom metal scenen finns.



Rock on!

2009-11-18 @ 17:22:29
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0