Tidigt, tidigt

"Talk is cheap, shut up and dance"

Jag blir galen på alla jäkla rykten om Aerosmith just nu! Ska de splittras? Ska de kicka Steven? Ska de hitta ny sångare medan Steven gör sologrejjer? Jag dör! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

Hur som helst. Jag har en lektion idag. EN! Börjar 8.10 och slutar en timme senare.. Jag är grymt taggad! NOT! Men det ryktades om lite matte-provet-gick-skit-shopping efter skolan så det får väl gå, haha. 

Jag känner att det blir väldigt lite bilder i bloggen nu för tiden. (Inte för att det blir så många inlägg heller..) Jag väljer att skylla det på att min dator fortfarande är död.. Ja, fortfarande! Inte okej!

Här kommer en bild i alla fall. Den är från i somras när katten ville lära sig lira gura.. Typ..  



Menmen.. Nu ska jag kila iväg och leta rätt på min klass.

Rock on



Aerosmith- Shut up and dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0