Beslutsångest

                                                         ".. the beast is alive again"

Röd, grön eller gul? Grön, gul eller röd? Gul, röd.. Ja, vilket färg på Europe"Last look at Eden" skulle jag välja i onsdags (den släpptes ju då, 090909, haha) egentligen? Det blev en grön. Varför vet jag inte. Nu skulle jag slänga in en bild på skivan i fråga liggandes ovanpå resten av min lilla skivsamling men eftersom min dator har pajjat och skolans dator inte ens vill att jag ska få över bilden till datorn blir det inget med det.

Istället ska jag sitta här med ovannämda skiva i öronen och fundera över varför jag kom till skolan typ halv 8 när jag börjar tio över.

Nej, nu ska jag undvika att skriva ett 7 mil långt inlägg om absolut ingenting. Det får jag göra någon annan gång.

Rock on



Europe- The beast


Kommentarer
Postat av: Fiiiiiisen

Du skulle ha köpt den röda <.<

2009-09-15 @ 11:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0