Ett inlägg är mer än inget inlägg

Min dator är fortfarande död. Inte okej. Skolans dator är inte heller okej. Men jag lär väl slänga in ett inlägg i alla fall. Om vad vet jag inte. Hur som helst. Det här har jag gjort sen sist:

  • Varit trött (Skola säger jag bara..)
  • Varit arg på min döda dator (Alla mina bilder finns i den.. Uggah!)
  • Fått X antal frustrationsattacker (Hur kan det på något sätt vara såhär omöjligt att starta ett band??)
  • Varit i skolan (Inga kommentarer..)
  • Spelat gitarr (Fast det gör jag ju typ jämt..)
  • Sjungit (Gör jag också jämt!)
  • Tagit skolfoto (En halvtimme efter att idrotten slutade! Hej svettface!)
  • Tappat bort saker (Ja, vart befann sig min nyckel egentligen i morse?)
  • Upptäckt att hårsprayen börjar ta slut (Någon i min familj äter hårspray! Jag lovar!)
  • Längat efter att placera ett stycke "Last look at Eden" i skivsamlingen (Jag älskar Europe! IIIIIIH!)
  • Förbannat mitt schema (Det finns inte ord..)

Varför kunde vi inte förlänga sommarlovet en månad eller så? Jag är trötter. Mycket trötter. Menmen.. jag kom på att jag även har..

  • Panikpluggat spanska (Nästa person som ber mig skriva en presentation om mig själv på spanska ska jag personligen kastrera med ett rostigt stämjärn och utan bedövning!)
  • Panikpluggat geografi (Ja, klassen! Vart ligger Themsen?)
  • Panikpluggat.. (Ja, ni fattar grejjen..)

Idag slutar jag kl 16.00. Inte okej. Jag vill sova. Men imorgon ska "Last look at Eden" införskaffas och placeras bland mina andra skivor! Nä, nu ska vi inte ta förväntningarna på skivan till nya höjder eftersom de är ganska höga redan nu! Jag slänger väl in ett inlägg om skivan i fråga någon gång..

Cheers




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0