Bra skit


".. Cause I just don't fit with what's around"

Jag har en dator, nananananananaaa! Jag gissar att mitt flin var ganska brett när jag slet upp paketet, haha! Bra skit!

På tal om bra sikt! Införskaffade Generation wild idag! Mums! Ska dock lyssna igenom den några tusen gånger till innan jag skriver att den är grym. Tycker nog att den är värd ett eget inlägg.. Eller tre. Och herr Cruz är.. Äh, behöver jag ens skriva något?!

Sen har jag skaffat Facebook också. Facebook är överskattat. Inte så bra skit. Men jag hade ju inte tänkt stanna så länge! (Obs! Internskämt!) 

Förövrigt kan min väckarklocka gå och dö! Den hade av någon anledning flyttat fram sig en timme så jag råkade gå upp 4.40! Jag skulle gå upp 5.40 vilket ju är illa nog.. Men 4.40! Inte okej! Att en fågeljävel satt och gapade utanför fönstret när jag sen försökte somna om gjorde ju inte saken bättre.. 

Och för att knyta ihop det hela slänger jag in en bild på den coolaste tårta jag någonsin tuggat på:


Mamma kan det här med tårtor

Nej, nu ska jag vara en duktigt student och göra mina läxor. Jag kan ju gissa hur det hela kommer sluta, haha! Nu blev jag sugen på kladdkaka! Jag kanske ska baka en.. NEJ! Plugga var det!

Rakkenrawl



Crashdïet- Rebel

ps. Mamma, jag tycker om dig fast du inte gillar mina röda, trashade leggins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0