Glömsk


"What's right for you ain't right for everyone"

Jag är väl för bra! Natrukunskapsprov imorgon och jag har glömt boken i skåpet! Jag var helt säker på att jag la den i väskan men där ligger den minsann inte! Den kanske har hoppat ur väskan och flytt.. Menmen.. Fisen har räddat mig med lite MSN-plugg så jag ska nog klara mig. Det misshandlade häftet som hör till det hela fick jag ju med mig i alla fall..

Något jag däremot inte har glömt (eller ja.. Jag har ju glömt att nämna det här på bloggen fram tills nu) är att köpa biljetter till Getaway Rock Festival! Just det! 8-10 juli ska jag och Mössan kuta omkring som små stollar på Getaway och se Slash, Europe, Motörhead osv. Sen ska jag och Isa (och den som vill haka på) se Crashdïet och Bullet när de drar runt med Parksommar. Bra skit! 

Sen kan ju Bret Michaels ta och krya på sig också! Hjärnblödning är inte nice.. Fii fään..

    
   bilder från Brets myspace

Nä, naturprov var det.. Go'natt



tley Crüe- Stick to your guns
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0