Uh!


"And it's 18 and life to go.."

Detta hade inte suttit fel men.. 18+? Den sved..



Men den här 18årsgränsen sved nästan värre!



350 spänn för detta:

Hardcore Superstar
Bullet
H.E.A.T
Casablanca
Reptile Smile
Glorious Bankrobbers
Fatal Smile
Babylon Bombs
Crazy Lixx
Baby Jane
Rock n Roll Allstars
Gasoline Queen

9 jävla minuter säger jag bara.. Fii fään! 

Jag kan ju lika gärna fortsätta gnälla så.. Söka-sommarjobb-grejjen funkar inte! Jag behöver en kabel till den skabbiga gitarreffekten! Jag hatar skolan! Min fot har somnat och det blir troligen inget Sweden Rock för min del i sommar (alltså, inget Aerosmith mm!)!  Sen hatar jag 18årsgränser också! Om någon nu missade det..

Nej, nu borde jag väl ta och skaffa Facebook eftersom jag inte får syssla med min undrar-hur-länge-man-kan-klara-sig-utan-Facebook undersökning längre.. Men jag fixar nog det sen..

Och förresten! Jag fick tag i min kära skinnjacka tillslut! Slänger väl ut nån bild någon gång!

Rakkenrawl



Skid Row- 18 and life

ps. Det snöar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0