Guns N' Roses till Sweden Rock!



Nej, jag är inte seg. Jag har bara haft lätt panik sen jag fick veta det! Jag satt nämligen och tänkte att jag skulle kunna hoppa över Sweden Rock eftersom dom ändå inte hade bokat så många band jag vill se. Sen. Bokar. De. Guns N' Roses. Fan!

Sen har vi ju Getaway Rock Festival i Gävle också! Den festivalen har en stor fördel, vid namn Europe. Jag är lite lätt besatt av det bandet! Sen har dom bokat band som Megadeth, Motörhead och Airbourne också. Allt  inom ett mänskligt gångavstånd från min kära kusins lägenhet, om jag har fattat rätt! Suveränt! Att det hela äger rum exakt samma datum som Rockweekend känns dock lite korkat. Och Rockweekend har bokat bland annat Twisted Sister, Deep Purple, Electric Boys och Danger Danger

Sen finns det ju fler festivaler men det där är väl de som verkar bäst just nu.. 

Nu känns det som det här inlägget har potential att bli riktigt, riktigt tråkigt så jag lägger ner och återgår till att försöka planera sommaren.

Keep rockin'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0