Att kopiera

".. Driving all the old men crazy"

Min historiauppsats är dömd att misslyckas. Idag kilade jag ner till bibblan och letade böcker. Jag hittade en bok med några bra sidor. "Sikket flyt jag har" tänkte jag och traskade iväg mot kopiatorn. Jag behövde ju bara några sidor så varför låna hela den stora, feta boken? Hur som helst.. Jag la boken i kopiatorn, tryckte på knappen och tadaa! En kopierad sida! Sen skulle jag bara kopiera några sidor till när jag plötsligt upptäckte att kopiatorn spydde ut papper! Jag lovar! Ungefär i samma sekund insåg jag att det stod nåt i stil med "245 kopior" på den jävla displayen! Och nej, det var inte jag som hade lyckats med det där utan någon annan lustigkurre som varit där och fifflat! Jag fick i alla fall tag på bibliotikarien som fick stopp på det hela. I några sekunder. Kopiatorn fick nämligen fnatt igen och fortsatte med pappersspyandet!

Tillslut var det hela i alla fall över men då vågade jag inte röra den där förbaskade mojängen igen så det slutade med att jag lånade hela den tjocka, feta boken. Inte okej. Fast.. Lite kul är det faktiskt. Men bara lite..

Rock on



Thin Lizzy- The boys are back in town




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0