Generation wild




(single cover)

Och vem var uppe tidigt imorse? Jag, jag, jag! Crashdïets nya singel "Generation Wild" skulle nämligen premiärspelas på Bandit i morse! Och datorn sammarbetade faktiskt! Kors i baljan, som jag brukar säga! 

Hur som helst så lät det lovande. Mycket lovande! Jag satt och flinade igenom hela låten och blev grymt taggad på albumet som kommer 14 april om jag inte minns fel. Även albumet kommer heta "Generation wild" och resten av låtarna heter som följer:

Armageddon
So alive
Generation wild
Rebel
Save her
Down with the dust
Native nature
Chemical
Bound to fall
Beautiful pain 

Och grabbarna verkar nöjda..

Martin Sweet: This album is definitely a return to the sound and feel of Rest in Sleaze
Simon Cruz: A fine set of  Swedish balls!
Peter London: So, finally, this is the sound of Swedish sleaze in 2010. mmm,yummy!
Eric Young: I am so proud of our soon-to-be-born-kikk-ass-baby, can't stop listening to it!

Åååååh! Kan det inte bli 14 april på en gång?!

Keep rockin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0