Jul och nyår och så..


"Rock now, rock the night"


JUL                 

Jul firades med hela tjocka släkten och rätt anka! (Kalle, alltså..) Åt för mycket, skrattade för mycket och.. Ja, något mer måste jag ju ha gjort för mycket av.. Hur som helst.. Lite julklappsbilder:


De två längst ner köpte jag till mig själv för att jag är så snäll, haha


Han är en kul prick den där filuren! Läs!


Jag ska börja spela ukulele i ett metalband! Okej,
kanske inte.. Men de är klockrent suveränt
lustiga de där! Och de tar inte mycket plats!


NYÅR                

Firades med Fisen och Petra. Tacos, TV-spel, skitsnack, garv, telefonsamtal, mera garv, "Bakis"-reklamen, kameler och dromedarer, hjälmar, partyhatt osv. Och nu, de fruktade (?) bilderna:


Bartyhatt'n


Guitar Hero. Upplev koncentrationen, haha! Fisen, you rock!

 
Lips. Tur att en av oss är någorlunda normal, haha!


Mera Lips. En förtjuuuusande duett!


Och vi fortsatte traditionen med att nästan missa tolvslaget, haha 
Vi är bra! Skål!


En annan tradition. Mästerfotograf Petra bakom kameran

Fem minuter efter tolvslaget hade jag legat på golvet och krälat av skratt två gånger. Nu kom jag osökt att tänka på att någons telefon ringde strax efter tolv..

"Om det är han måste ni bli tillsammans!"

Jag ser fortfarande inget logiskt i det där, haha! Och han var ju inte så full.. Eller hur?!

Hur som helst.. Några timmar, gamla skolkataloger och garvattacker senare var vi inte lika pigga längre men "Bakis"-reklamen var av någon anledning hysteriskt rolig!


I väntan på "Bakis"-reklamen

Klockan fyra började vi planera att gå och lägga oss men först var vi ju tvugna att genomgå ett gäng klädbyten. Eller ja.. Vi drog på oss pyjamas, haha! Fast jag hann faktiskt prova klänningen(!) jag hade på middagen när vi slutade nian. Om jag kunde ha den? Hell yeah!

Sen måste man ju ta lite gruppbilder också. Nedanstående bild blev bäst ur ett inga-konstiga-miner-perspektiv. Okej, kanske en lite smått underlig min.. Avgör själva:


Vi är bra! Observera grisen Margot!

Halv sju lyckades vi komma i säng men av någon anledning började vi uppfinna hjälmar för bruk i öknen och jämföra kameler och dromedarer. Och nej Petra, jag ska inte rida på en kanin!

Suverän tradition det här!

Cheers



Europe- Rock the night



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar STARKT!

2010-01-19 @ 19:34:08
Postat av: Anonym

Fis din krake! Samma sak nästa nyår gissar jag?!

2010-01-19 @ 21:02:06
URL: http://wingsoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0