ALICE COOPER 2009


Jodå. Efter att övertygat säkerhetsvakterna om att jag klarade mig fint samt utkämpat en strid mot någon galen brud (som trodde att hon kunde sno min plats genom att köra upp sin armbåge i min rygg och trycka på med hela sin kroppstyngd) hamnade man längst fram på en Alice Cooperkonsert. Att lillebror hade lyckats ta sig in innan dörrarna öppnades och att mina fötter var genomfrusna spelade inte så stor roll.  Jag tror vi tar det hela i bilder förresten..

 
Roxie 77 och Electric Boys öppnade




Alice på någon.. Öh.. Grej


Människan bredvid mig fick en trumpinne, ja.. Minns dock inte vem hon fick den av


Min imponerande fångst. Alicepeng och Ryan Roxies plektrum

Sen var det ju lite bekanta ansikten som fasnade på vimmelbilder också. Vi skyller på kameran va?

  

Måste också kommentera det lustiga i att skråla "Schooooools ooout fooor summeeeeer" när det är iskallt och snön vräker ner utanför. Stämningen under "Poison" är också värd att nämna. Suverän konsert helt och hållet! Alice håller fanimig än idag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0