VG- barn


" I've been dreamin', flotain' down the stream.."

Snart är det sommarlov och jag får massa VG:n, hoho! Sen får man se om det blir något högre också..

Fick möta min Getawaybiljett igår också! Jag och Mössan satt och härjade som två små fåntrattar och skrattade hysteriskt åt att det står "dörrarna öppnas.." på biljetterna. Inte så kul egentligen, nej..

Annars har jag nu suttit och lyssnat på massa band som jag har tänkt undersöka men inte hunnit undersöka. Listan på sånna band är läskigt lång. Just nu är det i alla fall Tigertailz som gäller. Hittade nyss en klassisk kommentar till en av låtarna:



Detta verkar vara den allmänna uppfattningen av nästan allt jag lyssnar på. Hur som helst är svaret klockrent, haha! 

Förövrigt skulle en skivshopping med lite saknat folk inte sitta fel!

Nej, nu ska jag skriva klart svenskan och kanske knåpa ihop en annons att slänga ut på bandfinder. 

Rakkenrawl



Aerosmith- Mama Kin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0