Bikiniinvigning


"Remember that summer down by the shoreline"

Idag var det sommar! Typ. Shorts, barfota och fika utomhus. Jag och Emelie drog iväg på årets första cykeltur och passade på att svänga förbi ett lämpligt badställe. Svinkallt och uppfriskande må jag säga. Mina fötter frös till is och nu sitter jag här med en rosa gammal mössa på skallen. Men jag fick ju i alla fall inviga min bikini!

 
Stiligt badställe

Förövrigt sket det sig lite igår.. Menmen.. Jag och Vikky är just nu i full gång med att försöka starta ett band. Steg ett blir att hitta den berömda mellanvägen när det gäller vad vi ska spela.. "Men typ death metal eller nåt liknande..." är nämligen inte riktigt vad jag tänkt mig. jag är ju inte mer av en.. Öh.. Sleazepudel? Nåja.. Slutar väl med en annons på bandfinder inom kort.

Nej, nu ska jag nog bege mig mot sängen.. Sängen via duschen vill säga. 

Rakkenrawl



Europe- Homeland

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0