Huvudvärk


"Watch it bring you to your knees"

Idag har jag lärt mig följande:

• När man utgår från att det ska ta några minuter för bussen att ta sig från centralen in till centrum är den alltid tidig (vilket innebär att man missar den)

• När man utgår från att det ska gå snabbt för bussen att ta sig från centralen till centrum och man ser till att vara vid hållplatsen i god tid är den alltid sen

• Jag kan verkligen inte spela volleyboll

Crashdïet kan bota mycket (stress, deppighet, ilska osv). En sak de inte kan bota är huvudvärk

• Ljus och flimmer framför ögonen och bomullskänsla i skallen. Migränanfall är intressanta

• I min hjärna trivs fakta i stil med namnen på Tommy Lees barn. Detta lämnar ingen plats till aktiekunskap

• Jag är inte bra på muntliga spanskapresentationer 

• Det blir ofta fel när jag pratar. Ordet "trallbarr" är nytt för idag


Nej, jag har inte varit och rotat i Mössans garderob. Jag är trött

Cheers



Guns N' Roses- Welcome to the jungle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0