Skogsröjet



(klickbar)

Titta va' jag hitta'! Mera bra skit! En liten festival i Rejmyre som har ett gäng riktigt grymma bokningar. Någon som är på? Jag har ett tält!

De som kommer dit:

Mustasch
Hardcore Superstar
Bullet
Crashdïet
H.E.A.T
Raubtier
Corroded
Anna Bergendahl
Casablanca
Crazy Lixx
Monty
Scar Symmetry
Abramis Brama
Itchy Daze
Zombiekrig
Rock N' Roll Allstars
Facebreaker
Dawn of Silence

Inte är det dyrt heller! 545 riksdaler för festivalpass och camping! Sen skadar ju inte att jag skulle tvingas se Crashdïet, Bullet och Crazy Lixx två gånger i år heller! Kan även bli Mustasch gånger 2 också om jag tänker efter..

Som sagt, jag har ett tält..

Rakkenrawl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0