Städa


"The sky's the limit but my plane won't fly"


Skrivbordsfynd

Idag är det städning av skrivbordet som gäller. Vilken röra alltså! Jag har hittat allt ifrån min borttappade kam, diverse sladdar och en gitarrstämmare till stegräknare, gummispindel med fem ben.. Vart kommer allt ifrån?  

Sen var jag och pappa iväg och fixade bankkort och grejor till mig i morse. Det var på tiden må jag säga!

På tal om saker som borde vara på tiden! Måste sms:a min käre vän Mössan angående lite grejor som går lite trögt.. Bara att hålla tummarna tills de trillar av, haha! Jag måste ju ha flyt någon gång i mitt liv.. Eller? Sen borde det vara på tiden att det blir lite bra väder så jag och Emelie kan cykla och bada! Ser inte alltför lockande ut nu nämligen.. Regn..

Nej, nu får jag väl återgå till städningen. Det går ju ganska bra med Aerosmith's "Draw the line"-platta snurrande i cd-spelaren, hoho!

Rock on



Aerosmith- Permanent vacation

ps. Fii fään vad bra "Kings and Queens" är! Rysningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0