Dödläge


"Jag hör av mig senare i augusti..." står det i mejlet. Börjar inte augusti ta slut nu? Eller är det bara något jag fått för mig? Nä, har jag inte hört något senast torsdag tänker jag ringa och vara sur! Vill liksom veta om jag får det där jobbet eller om jag måste anfalla stan med mitt ytterst imponerande CV.. Jag vill liksom kunna flytta typ.. NU! Har suttit och kollat mejlen typ en gång i minuten de senaste dagarna och varvat det med lägenhetsjakt. Jag hatar dödlägen! 

Förövrigt drabbades jag och Isa  av konsertabstinens i fredags så vi drog och kikade in Bullet. Tror vi röjde mest av alla och jag fick ett av Eriks plektrum tillslut, haha!   

Nä, nu ska det lyssnas på musik och kikas på Ikeas hemsida! Och kikas på lägenheter, såklart..


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0