Rubrik.. Rubrik.. Rubriker är överskattade!


..Eller nåt..

Tjabbatjenahallåååå!

Nu dog musiken här.. Då drar vi igång nästa skiva då! Ja, just det, skiva! Sånadära härliga saker man kan samla på sig och ställa på rad i bokhyllan. Mycket underskattat måste jag säga! Då tar vi.. Hm.. Cinderella var ju inte igår! Det här blir ett ytterst intressant inlägg känner jag! Dags för nytt stycke!

Jag kanske borde sova? Känner att flummigheten börjar slå till, haha! Nej, jag är inte full! Lite trött bara.. Och på ett löjligt bra humör av någon sjuk anledning.. Kanske för att det bara är en ynka termin kvar på gymnasiet! Dö gymnasiet, dööö! Av nyss skrivna ord kan vi alltså dra slutsatsen att jag är brutalt skoltrött. Jag känner även för att bege mig ut på äventyr på någon kul ställe. När man inte har haft något liv i ca tre år blir man nämligen sugen på äventyr. Äventyr som inte innebär att trycka in massa fakta i skallen och sedan glömma bort alltihop någon dag senare. Noll kontroll Rock N' Roll-äventyr ska det vara! Inte för att det någonsin blir som jag vill men väfään, jag är glad ändå! 

När vi (eller jag, kanske?) ändå är inne på temat "glad" kan jag ju slänga in denhär bilden:   
Mina och Mössans skor (med fötter i) på väg till Getaway Rock Festival i somras. Kanske ska tillägga att det  inte bara var våra skor (och fötter) som var på väg dit utan även resten av oss

Nej, nu ska jag plocka fram gitarren! Har nyligen upptäckt en del mycket lustiga konstigheter i min teknik som måste tränas bort fortare än kvickt! Jisses alltså! Min arm är liksom.. Fel.. 

Tack å gonatt då! Eller nåt..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0