Konsten att inte uträtta ett skit

Hejhej! Nu är jag lat igen. Jag försöker nämligen plugga eftersom jag, hör och häpna, ligger lite efter. Eller ja, man får ju plugga hur man vill när man pluggar på distans men det skulle ju vara smidigt att ligga i fas med det föreslagna upplägget tycker jag...
 
Därför har min dag hittills sett ut som följer:
 
  1. Okej, nu ska jag bara kolla Facebook, mejlen och lite bloggar och sen ska jag plugga
  2. Nähä, då var det viss lunch!
  3. Äta
  4. Sådär ja! Bara kolla Facebook lite och sen sätta igång med pluggandet
  5. Där har vi boken ja.. Då tar vi fram den och...
  6. Visst ja! Biljetterna till Bon Jovis Sverigegig släpps på tisdag! Undrar vad priset kommer ligga på...
  7. 700 spänn för en ståplats??!! Herrejävlar!!
  8. Nåja... Bara att öppna det påbörjade worddokumentet och fortsätta plugga då...
  9. Men alltså.. 700 spänn??!! Måste smsa Malin!
  10. Facebook
  11. Hmm.. Hur mycket kommer Hardcore Superstarbiljetterna kosta?
  12. Kissnödig!
  13. Sådär ja... Då fortsätter jag smsa med Malin
  14. Vänta nu! Plugga var det ja! Visst stod det nåt bra i den där boken på nån sida? 
  15. Där var det ja! Bäst att skriva upp vilken sida det var på...
  16. Ska bara kolla Facebook lite...
  17. Shit vilka torra händer jag har! Måste smörja in krakarna
  18. Okej, plugga! 
  19. Hmm.. Jag måste nog göra något åt mina naglar.. 
  20. Undrar om det där nagellacket jag såg på den där bloggen finns att köpa än?
  21. Kicks hemsida
  22. Nähe, det fanns inte..
  23. Haha, jag måste blogga om det här!
  24. Men hur svårt ska det vara att plugga egentlige...
  25. Min vita jacka skulle jag ju kunna ha på mig på lördag! Fast då lär jag rätta till patchen...
  26. MEN VAFAN!! Plugga då din tröga jävel!
  27. Bara kolla Facebook lite snabbt först...
  28. Okej. Nu. Bok. Ögon. Worddokument. Fokus.
  29. Där ja! En halv mening producerad!
  30. Nämen där står ju mitt svarta nagellack! Undrar hur mycket det är kvar i flaskan?
  31. Men visst stod det nåt andvändbart nånstans i det här kapitlet?
  32. Haha! Ett megalångt stycke om MySpace! Är inte Myspace dött?
  33. Se där ja! Det där stycket verkar ju användbart!
  34. Två meningar till producerade. Jag är grym! (För visst var det sådär man gjorde källhänvisningar?)
  35. Facebookpaus!
  36. Hur många hjärtan kan man skriva i en statusuppdatering egentligen?! Jag skulle fan bli rädd om jag var din flickvän!
  37. Om jag var hans flickvän?! Haha, det kan han ju drömma om! Fyfan...
  38. Åter till pluggandet!
  39. Det kanske sägs nåt smart i lektionspodcasten?
  40. Oj! Jag har ju inte aktiverat mitt studentkort! Var har jag gjort av det nu då?
  41. Äh, jag tar det sen när jag har skrivit klart uppgiften
  42. Men visst stod det nåt smart i det här kapitlet?
  43. Där ja! Oj, jag lyssnar visst fortfarande på podcasten! Öhm, paus!
  44. Nästan en mening till nuu...
  45. Fika? Okej!
 
Jag kan tänka mig att det här kommer fortsätta resten av dagen. Känns stabilt att jag har 1½ Sweden Rock Magazine samt en trave rockstjärnebiografier och en live DVD med Guns N' Roses som ligger och väntar... Sen ligger halva dokumentären "Så jävla metal" ute på SVTplay... Som sagt, stabilt!
 

Update: Nix, jag är inte klar nu heller! Jag tar't imorrn...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0