Hej å hå

En ledig måndag! Vilken grej! Då kan man ju slappa och bara chilla och...
 
Sy in ett par jeans
Göra om ett par byxor till shorts
Pimpa en jeansjacka (och torka upp all färg man häller ut på golvet i sammma veva)
Göra en lista på alla bostadsköer man står i
Leta lägenhet
Leta jobb
Rensa mailen (gjordes senast för 100 år sen typ.. Jisses!)
Plugga
Ta en promenad (och ta med kameran för att fota typ allt)
Tvätta
Skriva och skicka jobbansökan ("Hej! Jag är bäst, ge mig ett jobb" borde ju funka..)
Hjälpa sin far med datorn
 
Ja, nu lät det ju inte så mycket... 
 
Use your illusion I med underbara Guns N' Roses har snurrat några varv idag i alla fall.
 
Nu blir det duscha, kolla Sunes Jul och sova så får vi se om det vankas jobb imorn eller om jag får fortsätta mitt intensiva chillande
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0