Drunken list

När polaren glömmer sitt leg så man inte kan gå ut och man ändå är igång kan man ju göra en sånhär. 
 
1. Last kiss
Srf om man inte räknar tjejpolarna. Fyfasen... 
 
2. Last phone call
Mamma eller Terror Twin
 
3. Last text message
Terror Twin "Haha inte en till!"
 
4. Last song you listened to
Pretty Wild- Let the good times roll
 
5. Last time you cried
Minns inte! Woho!!

HAVE YOU EVER:
6. Dated someone twice
Nope

7. Been cheated on
Inte vad jag vet. Kanske.
 
8. Kissed someone & regretted it
Faktiskt inte
 
9. Lost someone special
Några gamla polare saknar man ju ibland alltså
 
10. Been depressed
Har ju mått dåligt ibland men på riktigt deprimerad har jag nog inte varit
 
11. Been drunk and threw up
Jodå

THIS YEAR HAVE YOU:
15. Made a new friend
Jajemän

17. Laughed until you cried
Gör jag någonsin något annat?

18. Met someone who changed you
Ingen aning. Man ändras ju hela tiden men vad det beror på är ju svårt att säga. Kan ju säkert hända att någon jag träffat förändrat mig lite på något sätt. 

19. Found out who your true friends were
Det hade jag redan koll på! Bästa brudarna <3

20. Found out someone was talking about you

26. What did you do for your last Birthday. 
Sthlm med Isa och Malin och Electric Boys i vår sketna hemstad. Dubbla dagar, dubbet kaos, dubbelt så awesome!

27. What time did you wake up today
Halv nio typ
 
29. Name something you CANNOT wait for
Nästa sommar och alla festivaler! (Och alla snygga boys som brukar dyka upp! Omnomnom)

30. Last time you saw your all of your siblings at the same time
I tisdags! Fotbollskväll hos mor och far
 
31. What is one thing you wish you could change about your life
Här önskas inte, här tas det tag i saker och ting när det verkligen behövs! 

32. What are you listening to right now
Steel Panther- Turn out the lights
 
34. Who's getting on your nerves right now
En polare som det är svinsvårt att hjälpa. Vill att hon ska få må bra bara! Så det är väl egentligen inte hon som går mig på nerverna utan känslan av total maktlöshet...
 
35. Most visited webpage
Gissar på Facebook
 
36. Favorite colour
Alla!

37. Nicknames
Luggen, Hanna, Jossan. Typ dom

38. Relationship Status
Free as a bird typ
 
39. Zodiac sign
Vädur

40. Male or female
Bra fråga... Kvinna sista jag kollade

41. Primary school
I urskogen

42. Secondary School
I hålan gud glömde

43. High school/college
I landets tåkigase stad

44. Eye color
Blå-grå

46. Height
Typ 166 cm kanske?

47. Do you have a crush on someone
Fan vet jag. Nja?

48. What do you like about yourself
Är ganska laid back. Det är skönt

49. Piercings
Öronen bara. Funderar på näsvingen.

50. Tattoos
Nix. Kanske kommer

51. Righty or lefty
Höger för det mesta

FIRSTS:
53. First piercing
Öronen

54. First best friend
Lär ju ha varit mammas polares kid som är någon månad yngre än mig när jag var något år gammal, haha

55. First hookup
David. Kul kille

56. First Bestfriend
Är det någon skillnad på att skriva isär och ihop "Best friend"? Tycker jag svarade på detta nyss annars...

RIGHT NOW:
59. Eating
Nix

60. Drinking
Tänker inte supa ensam, haha

61. I'm about to
Skriva klart den här listan

62. Listening to
H.E.A.T- Living on the run

63. Waiting for
Ett Facebookmeddelande vore gött, eeehe... Det här är ju rätt dumt alltså

YOUR FUTURE:
64. Want kids?
Inte nu. Kanske vill sen. Det visar sig

65. Get married?
Njaa... Tror inte det. Får se

66. Career
Rockstar för fan!

WHICH IS BETTER:
67. Lips or eyes
Är en sucker för leenden. Brukar ofta inte ens lägga märke till ögonfärger först, haha

68. Hugs or kisses
Båda! Samtidigt!

69. Shorter or taller
På en kille antar jag att det menas? Gärna längre i så fall (mys att få plats under hakan på snubben ju!) men skit samma egentligen

70. Older or Younger
Åter igen på en kille då? Skit samma igen, beror på hur han är i skallen

71. Romantic or spontaneous
Inte för "Romantisk komedi"-romantisk för då kommer jag garva ihjäl mig. Spontant romantisk då? Funkar den? 

72. Nice stomach or nice arms
Skit samma

73. Sensitive or loud
Lagom av båda!

74. Hook-up or relationship
Beror på vad det är för snubbe och vad det finns för känslor inblandade

HAVE YOU EVER:
76. Kissed a stranger
Men ja. Typ bara sånna ju

77. Drank hard liquor
Jadå
 
78. Lost glasses/contacts
Solbrillorna rök på Skogsröjet

79. Had sex
Japp
 
80. Broken someone's heart
Tror inte det. Kanske lite

82. Been arrested
Nope

83. Turned someone down
Jämt och ständigt

84. Cried when someone died
Har väl inte riktigt varit i den situationen än men det kommer. Och jag kommer grina, det vet jag

85. Fallen for a friend
Jadå

DO YOU BELIEVE IN:
86. Yourself
Det gör jag faktiskt. Jag är rätt bra faktiskt!

87. Miracles
Inte som i nåt magiskt tjaft, mer slumpen

88. Love at first sight
Intresse vid första ögonkastet, absolut! Men riktigt kär blir du inte på tre sekunder

89. Heaven
Den som är blå ibland och finns ovanför skallen på mig? Fast det kanske är den där berömda himlen som man hamnar i när man dör som menas? I så fall nej, men det är en fin tanke ändå

90. Santa Clause
Självklart! Haha...

91. Kiss on the first date
Får man feeling så! 

92. Angels
Samma filosofi som på frågan om himlen

93. How would you label yourself?
Ska jag begränsa mig med en etikett nu också? Hoppar det

94. Someone You Pray Everyday For
Slöseri med tid! Jag gör något för personen i stället i så fall

95. Did you sing today
Frågan är när det senast gick en dag utan att jag sjöng

96. Who From All Your Ex's have You Cared The Most About
Finns ju inte så många att välja på där alltså...

97. If you could go back in time, how far would you go?
Hallååå 80-talet!

98. Out Of Everything In The World What Do You Wish For
En trummis till mitt band, att mina stämband pallar trycket och ett gött tokhångel på mitt golv

99. Are you afraid of falling in love?
Det tror jag inte? Kanske pyttepyttelite

100. Do you like the way you look?
Har bra och dåliga dagar som alla andra men överlag så funkar det. Det är ju jag, liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0